Påsk och Kaskad


Här kommer lite bilder från Påskafton 2012!

Först gick jag på upptäcksfärd i skogen och letade efter mitt ägg som påskharen hade lämnat under natten, och sen åkte vi vidare till Tingsryds camping till mormor och morfar! Och där hade påskharen också varit!

























Farfar kom på långfredagen till oss med påskägg och även Bonusfarmor Carina kom med jätte fina kläder till mig och lillasyrran! Blåa jeans och tröja till mig, och rosa jeans och tröja till Leia!

Förra veckan åkte vi till Kaskad, och mormor följde med! Det var premiär för Leia, och hon älskade det, precis som jag!

En mobilbild på oss!














Vi ses snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0