Jag har fyllt 5 år!


Hej på er!

Tiden går fort! Den 13 Juni fyllde jag år, 5 år!
Jag hade barnkalas på förmiddagen och stort släktkalas på eftermiddagen!

Några bilder från mitt barnkalas!



















På min riktiga födelsedag, den dagen jag fyllde, ställde mamma klockan! Hon och Leia kom in hos mig jätte tidigt på morgonen och sjöng för mig! Pappa var på jobbet då.
Jag fick en skylandsgubbe till min samling! På mitt kalas fick jag ett Wii och skylandsspel bland annat, så nu samlar jag på nya gubbar.
På mitt kalas fick jag jätte mycket fina presenter! Kläder, pengar, spel, leksaker, fotbollsmål, tvspel m.m.
TACK alla som kom!!!

Den 13/6









Jag fick också GULDPENGAR, närmare bestämt 500st!

















Av mormor och morfar fick jag det jag önskade mig, ett stöd till min cykel, och en ny flagga!



Jag har också börjat köra på crossbanan! Jag är jätte duktig. Förra helgen var jag på "tävling", och det gick jätte bra!!!









Leia gillar också att åka! Så fort den startar så springer hon fram och vill åka!!!





Igår åkte hela familjen till Astrid Lindgrens värld. Det var första gången vi var där, och det var jätte roligt! Vi fick titta på teater, hälsa på alla som bodde där, och leka i deras hus!

Här tittar vi på Mio min mio!





























Här tittar vi på Bröderna Lejonhjärta!




Hos Emil...







Hos Nils Karlsson Pyssling!











Vi besökte Bråkmakargatan också! Där fanns staketet in till Tant Berg!



Det bästa av allt var Mattisborgen! Och innan vi skulle åka hem hade dom en stor föreställning!
Mitt i föreställningen tog en arg rövare upp mig i luften!!!









Nöjda och trötta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0