Äntligen!


Äntligen!
Nu var det längesen som jag var här inne! Tiden går så himla fort... Men mamma ta fortfarande jätte mycket kort på mig och Leia, så att ni blir uppdaterade! :-)

Vi kan börja med att mammas kompis Johanna har varit hos oss och hälsat på! Med födelsedagspresent till Leia, och givetvis till mig också! Hon är så snäll, Johanna!





Liam, Lisa, William och Casper har också firat Leia!







Ylva och Julia har också firat lillasyster!



Efter alla kalas och fina presenter så har Leia fått ett riktigt prinsess-rum!



Och äntligen har det blivit lite varmare ute, så att jag kan köra min motorcross!



Här går det undan...



Mamma och Pappa firade 7 år tillsammans, då gick vi på restaurang!





Vi har varit och lekt med våra kompisar Edith och Agnes!







Kusinen Elisa har döpts..



The Moniker, eller förlåt Peter har fyllt år!





Efter alla kalasfirande blev jag sjuk! 40 graders feber i nästan en hel vecka, plus halsfluss! Leia blev också dålig, men hon slapp penicilin, som jag fick! Hon fick bara inhaleras ofta!
På alla hjärtans dag kom mormor och morfar, och vi bakade en tårta, så mycket jag orkade i alla fall!



Efter sjukstugan så kom vår syssling Bella och hälsade på med sin mormor!





Pappa är i fjällen denna vecka och åker skidor, och givetvis så åker mamma på influensa! Så vi har fått sova hos mormor och morfar ett par dagar! Igår åkte jag och Leia med mormor och moster till Leklandet, och efter det valde jag Max! :-)







Leias nya snygga vagn!



Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0