Uppdatering!


Hej Hej allihopa!!

Nu är det fullt ös här hemma. Inte bara jag som är överallt nu, Leia har börjat ta sig fram och vi hittar henne ÖVERALLT! Hon är ju inte så stor heller så hon får ju plats på alla möjliga ställen! :)

Jag tycker det är jätte kul nu när Leia är större och vi busar verkligen tillsammans!! Jag lär henne massa hyss och hon bara skrattar! Hihi :-)


Ikväll, 28 November 2011









Vig?





Vi hittar henne numera i skåpen...



Denna månaden blev Leia 10 månader! Då hade vi lite kalas här hemma.



Jag fick också paket! Mer möbler till mitt dockhus!







Förra helgen var vi på middags hos Liam och Lisa!
Jag och Liam har så roligt ihop!









Vi har oxå varit hos kusinerna i Karlskrona!
Lilla Elisa är inte så lten längre... :-)



Badlisan..





Vi ses snart igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0