Sjukhus och övernattning!


Hej på er!

Här händer det grejer, som alltid.. I torsdags sov jag över hos min gudmor, Ylva. Efter fotbollsträningen följde jag med henne hem, och dagen efter körde hon mig till dagis på morgonen!
På kvällen skulle lillasyster få prova mjölkersättning för första gången. Hon hann bara dricka pytte lite, och snabbt så fick hon en kraftig allergisk reaktion. Allt gick jätte snabbt, ambulansen kom och Leia fick åka med tillsammans med mamma. Dom sov över där över natten, och fick åka hem dagen efter. Allt är bra med lillasyster nu, men detta utlöste en mjölkallergi!

Leia sov nästan ett helt dygn efter händelsen!





Fotbollsträning...







Hos Ylva!











Kerstin badar! Det tog två dagar att få henne torr!



Efter dagis i onsdags följde min kompis William med mig hem! Vi hade jätte roligt! Han ska bli storebror han också vilken dag som hellst!





Igår kväll var det eurovision! Kvällen tillbringades på Flottiljvägen hos mormor och morfar!







En övertrött och busig tjej kl. 00.00




Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka mysiga bilder, lilla Leia börjar bli van vid sjukhussängen nu ;) Hoppas det dröjer till hon behöver sova i en sådan igen..Nu längtar jag ännu mer efter er, när jag tittar på alla blider på bloggen!! Men snart ses vi stor Bamsekram från Carina

2011-05-15 @ 16:52:50
Postat av: Mormor

Grattis lilla dockan Leia på 4 månadersdagen

önskar mormor och morfar

2011-05-16 @ 18:40:25
Postat av: mormor

Grattis lilla dockan Leia på 4månadersdagen

önskar mormor och morfar.

2011-05-16 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0