Tråkigheter!


Hej Hej på er!

I fredags blev lillasyster dålig igen, och fick åka in till sjukhuset! Hon fick stanna kvar över helgen. Jag och pappa saknade tjejerna jätte mycket. Men hela helgen blev en grabbhelg, och vi gjorde jätte många roliga saker. I söndags fick Leia och mamma komma hem, och nu håller vi tummarna på att hon ska bli frisk!

Bilder från sjukhuset!











I lördags lekte jag med Tuva och Elias, vi grillade korv i det fina vädret!









Och fick prova farfars motorcykel!





Eftersom jag är så duktig och lillasyster sjuk så får hon vård i hemmet, av mig!












Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas Leia kryar på sig! Inte kul när dom små är så sjuka :( Kram

2011-03-28 @ 09:36:37
URL: http://rockfellamama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0