Besök!


Hej Allihopa!

Denna helgen har vi haft massor med besök! Lillasyster och jag har fått massor med fint!

Milla, mammas kompis kom till oss ända från Stockholm!











Ewe och Kajsa har också varit här och hälsat på!









I lördags kom mina kusiner till mig och hälsade på! Lilla Jolin hade blivit så stor!





Pappa har mitt namn tatuerat på bröstet, och nu står det Leia där också!



Morgonmys!





Leias nya babysitter





Mina nya gardiner =)



Idag blev det premiär-åk med min fyrhjuling! Bilder kommer inom kort..
Hoppas att ni också haft en toppenhelg!
Tack för titten....


Kommentarer
Postat av: Carina

Underbara bilder som alltid!! Och lillasyster hon växer så det knakar ser jag :) Och du blir också bara större o större, och jag ser att du är en jätteduktig storebror. Ser fram emot bilderna på premiäråket kram :D

2011-03-06 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0