Flytt, midsommar och cirkus!


Hej allihopa!
Det var längesen nu.. Hos oss är det fullt upp, som vanligt.. Vi har flyttat nu, och jag har fått ett nytt rum! Vi cyklar till stan nästan varje dag nu, eller ner till brunnsparken, det är jätte kul! Leia har också fått ett eget rum, jätte fint blev det..
I helgen var det midsommarafton! Det firades på Niordalsvägen, och samtidigt så överraskade vi Raine som fyller 50 år! Det blev en jätte lyckad dag/natt!
Och idag har jag varit på cirkus med Moster och Peter, det fick jag av dom i födelsedagspresent!
Farfar och Carina har också firat mig! Jag fick en egen platt-tv av dom till mitt nya rum! Jätte fin!

Och idag när jag kom till mormor och morfar stod det en ny fyrhjuling i garaget, inte illa och vara 4 år och redan är inne på fyrhjuling nr 2! ;-) Jag är en lycklig kille!





Alla sjunger och kommer ut ifrån vedboden...





























kl. 00.00



Min födelsedagspresent från Moster o Peter!









Min nya fyrhjuling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0