Tråkigheter & roligheter!


Hej alla!

Nu var det längesen denna bloggen uppdaterades! På några veckor hinner mycket hända hos oss! Först några tråkiga nyheter! Lillasyster fick feber som inte gav med sig, till sist gick den upp i 40,0 och när vi åkte till doktorn med henne hade hon en sänka på 91, och vanligtvis ska den inte vara högre än 8 sa dom!
Akut in till röntgen, och det visade sig vara både lunginflammation och urinvägsinfektion! Lilla dockan, så mycket hon har fått genomlida.. När ska detta ta slut, undrar vi?.....

Ikväll kom min kusin Elias till oss! Och han sover över! Jätte kul tycker jag! Vi har badat, ätit kvällsmat och kollat på spiderman! Nästa gång ska jag sova hos honom, för det vågar jag nu... ;)



Igår blev Leia 6 månader! Då åkte vi polenfärjan.. Där träffade jag Nicke Nyfiken! Och så vann jag, 300 kr! Så jag fick gå till shoppen och köpa vad jag ville! Det blev en robort för 250, och kinderägg för resten! =) Leia fick en fin tiara av mormor, såklart eftersom hon är ju en prinsessa!






Ett kvällsdopp i Härstorpssjön är aldrig fel..



När jag fyllde år kunde inte farfar och Carina komma! Så de kom veckan efter, med denna tv-n till mig!!



Ja må jag leva...





Goa söta kusinen Jolin!



På midsommarafton gungade Leia för första gången... Liite läskigt vad det!



Morfar gungar Leia, och Raine gungar Colin :)





En dag hos Carola..



Jag är så stolt över min nya cykel...
I förmiddags cyklade jag och pappa ner till loppisen och köpte en korv, sen cyklade vi hem igen! =)



Leia har äntligen börjat att gilla lite gröt! :) Idag har hon ätit en portion!







En prinsessas rum, påväg att bli färdigt i alla fall...



Vi hörs snart igen! Va rädda om varandra.....






Kommentarer
Postat av: Carina

Åh vilka härliga bilder :) Vad kul att du och Elias är så stora att ni kan sova hos varandra :)Vi ses snart hoppas jag, längtar efter dig o lillasyster kram från Carina

2011-07-20 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0