3 månader


På lördag är det den 16 April, och lillasyster blir hela 3 månader! Och då ska vi till kyrkan, för Leia ska döpas! Det ska bli jätte kul tycker jag, för denna gången ska jag få stå där framme.

Leia snart 3 månader





Hon dreglar redan och kliar i sin mun!



Superglad hos moster!




Leia har fått en lite för tidig doppresent :)







Hemma hos farfar och Carina hittar jag alltid på massa bus!











Lilla kusinen Jolin har blivit stor!



Jolin och Leia pratar!



I lördags träffade jag Bella en stund!








Kommentarer
Postat av: Carina

Hahaha :D) Vilka härliga bilder :) Vi har alltid så roligt när ni kommer och hälsar på oss!! Och ni är alltid välkomna tack för sällskapet i brunnsparken idag kram från Farfar o Carina

2011-04-17 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0