Dryg väntan....


Hej Allihopa!

Idag är det söndag. Vi har bara varit hemma och myst.. Varit ute en runda och spelat bandy, annars har jag mest gått i morgonrock;)
Igår sov jag hos Moster o Peter. Mamma och Pappa var i Ullared och handlade. Mest kläder och julklappar, men i morse när jag vaknade fick jag några leksaker. Och en morgonrock och ett paraply, det hade jag sagt att de skulle köpa till mig. Så i morgon hoppas jag att det regnar ute, så att jag kan använda det! ;)

Min efterlängtade bebis fick också många saker. Jag tycker det är drygt och vänta.. Mamma är jätte stor nu tycker jag, så snart borde ju bebis komma?

En trött Pappa och jag!





Kerstin har fått en säng. Den fick min mamma av tomten när hon gav bort sina nappar!



Bebisens nya saker..





12 veckor kvar..




Kommentarer
Postat av: Essy

fin:)

2010-11-01 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0