SNÖ!


Hej!

Åh, vilken lycka när jag vaknade! Det va helt vitt ute, det var SNÖ! Jag som har längtat så efter snön... Mamma har börjat att pynta lite här hemma, inför jul, men resten tar vi till helgen när pappa är hemma.
Jag och Mamma har varit ute en lång stund idag, och skottat framsidan. När vi kom in gjorde vi Saffransmuffins, de blev super goda! Om Pappa kommer hem tidigt idag ska jag köra snowracer när han kommer hem! :-)

I morse skulle mamma till doktorn, för att kolla så bebisen hade det bra. Då var jag en stund hos Moster och Peter, och vet ni vad vi gjorde då? Vi band fast Ozzy i deras snowracer, sen åkte jag efter honom i skogen, det va roligt!!




















Kommentarer
Postat av: Mormor

SÖTNOS :))

2010-11-24 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0