Halloweenfest


Hej Hej!

Igår var det den årliga Halloweenfesten, fast i år var vi inte läskiga. Vi var olika artister. Jag valde vad jag skulle vara, först blev det Kapten Krok, sen ändrade jag mig till sjörövare! Jag var jätte häftig, med skägg och knivar och "pangare"!





 

OBS!

Jag vill varna känsliga tittare!

Min Pappa var Charlotte Perelli!





Moster Josse och Peter som Bröderna Rongedal



Mormor, morfar, Nettan och Anders som ABBA







Caroline af Ugglas



Anna Bergendahl och Magnus Uggla



Lilla Lukas var en drake!



Nanne Grönvall, Ozzy, och Lady GaGa



Lekar...





Resten av korten kan inte läggas upp här! ;-)

Hoppas Ni också haft en Trevlig helg.



Kommentarer
Postat av: gammelmoster

Oj Oj vad snygga ni var... vet inte vem som var bäst

2010-11-07 @ 21:54:19
Postat av: Therése

Fy fan vad bra Ni var! Underbara!

men... var är Lasse B?

Men två av bilderna syns inte...

2010-11-07 @ 22:11:16
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ha ha. Eftersom Lasse B häll i kameran hela kvällen blev det inga bilder på honom, men han såg mer ut som Babben med skägg, så inget Ni missade... ;-)

Jaså, syns inte alla bilder?

2010-11-08 @ 09:07:24
URL: http://melwin07.blogg.se/
Postat av: Ther

2010-11-08 @ 09:21:26
Postat av: Therése

Jo, när jag hade skrivit min kommentar kom de sista två bilderna fram. det var bara två röda kryss först. Du kan väl maila några av de "icke blogg-vänliga" bilderna så man får se mer :)

2010-11-08 @ 09:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0