Aj aj..


Hej Allihopa,

Igårkväll svullnade mina ögon igen, så mamma och pappa fick köra mig till sjukhuset sent på kvällen.. Jag var jätte rädd, men det gick bra och jag var jätte duktig!
Jag har sovit bra inatt och svullnaden har nu lagt sig.. Mamma och jag var nere på vårdcentralen i morse och fick droppar utskrivna. Så snart är jag bättre igen!
Eftersom jag var så duktig hos doktorn, åkte vi och köpte fika.

Skulle också säga att jag var på spa för första gången igår! Jag, Liam och Lisa simmade runt i det varma vattnet, vi hade det jätte mysigt!







Är man sjuk så får man glass till frukost!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas Du mår bra i ögonen igen.

Puss & Kram

Din Bella

2010-11-13 @ 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0