Valborg och Gympauppvisning

Valborg firades i Backaryd hos min kompis Liam med familj. Lilla Amanda var också där med sin familj, vi hade verkligen en toppen kväll. Vi grillade och åt jätte god mat, och vid åtta gick vi alla bort till byn och tittade på elden! Sen tillbaka igen för god efterrätt och ännu mera bus och lek!

Alla är redo!













Idag hade jag gympa-uppvisning. Temat var Astrid Lindgren och givetvis var jag utklädd till Karlsson på taket.. Fler bilder kommer men här kommer ett par!





I förmiddags hade vi besök av min kompis Liam igen. Han hade köpt en bil på loppisen som jag fick låna, han fick låna min motorcykel, så att jag kunde få låna den.. :)







I morgon är det dagis hela dagen..

Hoppas Ni alla haft en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka ffina bilder!! Och vad duktig du är i gympan!!! KRAM till vi ses

2010-05-02 @ 23:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0