Sturkö!


Denna helgen har vi gjort jätte mycket. Vi har ju varit lediga två extra dagar. I torsdags åkte vi hem till Liam och Lisa och åt pizza, vi busade som alltid. I fredags eftermiddag kom min kusin Elias hem till oss, vi åt middag och lekte ett par timmar. På kvällen åkte vi ut till Sturkö till mormor och morfar, som var där med sin husvagn. Jag busade på lekparken och vi grillade och hade mysigt.. Det är så mysigt att vara ute och springa tycker jag!
I lördags var det dags för Pappa att spela fotbollsmatch. Det var jätte kallt ute men vi hejjade på dom. På kvällen åkte vi ut till Liam igen, blev bjudna på grillat, alltid lika gott! En låång kväll massor med bus.

Idag har vi bjudit mormor, morfar, Jocke och Carro på middag hemma hos oss.
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, jag ska upp tidigt till dagis i morgon och träffa alla mina kompisar!
Hoppas Ni alla haft en super helg som vi har haft!

Hejdå Allihopa!
 
Bilder från härliga Sturkö!
























Kommentarer
Postat av: Gall

Oj vad du är duktig på att klättra. Akta bara så du inte ramlar och slår dig.

2010-05-16 @ 22:39:14
Postat av: Therése

Hej din Vilde! Du är som en riktig elitidrottare ju. Superduktig är Du.

Kram från Bellas Mamma

2010-05-16 @ 22:44:47
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej busunge!! Jaa, visst är det väl fint på Sturkö!! Vid den stranden gick jag i simskola när jag var en liten flicka...många härliga minnen från Sturkö, och campingen är verkligen jättefin. Jag förstår att ni hade det mysigt där ute. Kram från Carina

2010-05-19 @ 09:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0