Sommarvärme och torsdagsmys!


Hej Allihopa!

Vilken underbar dag! I förmiddags åkte jag mamma och moster ner till dagis. Vi gick allesammans till stan för att sjunga och visa upp oss! Det är ju förskolans Dag idag. Vi sjöng och åt glass, sen gick vi tillbaka och fikade på Roten.

När vi kommit hem spenderade jag och mamma ett par timmar ute i solen. Jag frågade mamma om det är sommar nu, eftersom det är så varmt ute. Vi hade picknic och tog fram mina ute möbler.
Sen kom mammas Snälla kompis Johanna. Så då blev det fika igen!
Jag skurade min båt också, som har blivit så smutsig efter vintern, och jag "råkade" blöta ner mig så jag fick vara nakenfis!

Några bilder från idag.....




















Min förskola Skogsgläntan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0