MELWIN 3 ÅR


MELWIN 3 ÅR

13 JUNI 2010


Idag fyller jag 3 år! Jag blev väckt i morse av mamma och pappa med sång och massor med presenter. Efter en mysig frukost åkte vi ut till stugan för att förbereda allt. Hoppborgen hämtade vi igår, så det stod där ute och väntade på mig. Det var över 35 gäster som skulle komma, så vi hade fullt upp att göra! (Inte jag men de andra) Jag fick presenter av mormor, morfar, G-mormor och Gert när vi kom ut. Hela dagen har jag blivit uppvaktad. Vid två kom alla mina gäster! Jag fick såå mycket fina saker. Jag hann inte med att kolla in alla, men i morgon ska jag öppna och leka med allt!

Om jag inte hann och tacka alla vill jag säga TACK till er alla som kom, och för alla fina saker.
Dagen har varit såå bra!
Tack till Raine och Kerstin också, som kom igår och uppvaktade mig.
Och farfar och Carina, vi ses på fredag, då blir det lite kalas igen!

MIN DAG!

















Jag berättar för farfar hur många år jag fyller, och att vi bygger ihop min present!



Det blev en picknick-bänk!



Torpet!







Eftersom jag "bor" i mina jobba-byxor, fick jag ett par "jobba-shorts" nu till sommaren, helt perfeft! Tack mormor och morfar. En polis-träja också, på ryggen står det "Mini Polis"











Av g-farmor och g-farfar fick jag en cabbe, utan tak! :)







Trummor från Josse och Peter!



Och en påse dammsugare, såklart!









Min låånga ormtårta!



Alla sjunger för mig..



Igår hade vi ett litet kalas, då kom Raine och Kerstin





Då bjöd vi på "Masken Kurt"






Kommentarer
Postat av: Carina

Hej älskade Melwin!! Vilken massa presenter!! Och vilken TÅRTA!! Förstår att du var nöjd med din födelsedag. Hoppas du har ork att fira lite på fredag också =) för då kommer farfar o Carina till dig kram kram och åter kram till vi ses

2010-06-14 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0