En sandlåda!


Hej Allihopa!

På söndag fyller jag 3 år! Tänk vad tiden går.. Jag ska fira den dagen ute i stugan, där vi alltid är vid stora kalas. Mamma och Pappa har hyrt en hoppborg, det ska bli jätte skoj!
Jag har tjatat om den dagen i många veckor.....


Idag efter dagis åkte jag och mamma ner till stan och köpte glass. När vi kom hem knackade det på dörren, där ute stod mormor och morfar med det stora släpet. De hade med sig sand och en sandlåda!
Precis vad jag önskat mig..
Vi ska vara i stugan hela helgen, så det passade perfekt att jag fick den idag!!























Kommentarer
Postat av: Carina o Farfar

Jättefin!! Tänk vad bra, då behöver ni inte gå så längt när du blir sugen på att gräva, perfekt ju!!

Kram kram

2010-06-11 @ 12:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0