Semester!


Hej Allihopa!

Nu har jag äntligen semester. I torsdags var det sista dagen på dagis, så nu är jag ledig i många veckor! Mamma jobbar en vecka till, så denna veckan som kommer ska jag och Pappa mysa tillsammans varje dag!
På torsdag ska vi till Barnens Gård, sen nästa vecka ska vi till Öland, sen Ystad, Tosselilla och veckan efter ska vi ta en tripp med polen-färjan.. Det ska bli spännande :-)

Vi har redan hunnit med mycket! Jag har badat varje fina dag vi varit lediga. Tosia har varit här i stan, då blev det många karuseller. Vi har varit på standen, och ett par gånger på det nya brunnsbadet! Vi har verkligen haft tur med vädret...

Några sommarbilder ska jag bjuda er på!


Mamma & jag åker karuseller!



Vi är höögt uppe!



Pappa har också roligt..



Jag och Liam gräver på Gökalv!



Idag på brunnsbadet!



















En konsert bjöd jag på ikväll också...



TREVLIG SOMMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0