Uppdatering

Hej Allihopa!

Nu var det längesen vi hördes av. Mamma jobbar nästan varje dag nu så jag och Pappa är hemma och myser. Vi har hunnit med mycket denna månaden, men mamma har varit slarvig med att fota. Förra helgen åkte vi till Kaskad och badade, det var mysigt. Jag är mer under vattnet än över.. :-) Men inga bilder tyvärr..
Igårkväll kom Morfar förbi, precis när jag skulle gå upp på rummet och sova, så jag fick vara uppe en liten stund extra :-)







Fullt ös, även inomhus...





Mitt lekrum!





Förra veckan hade jag mina kompisar hemma. Lisa, Liam, Robin och Nova..
Lilla Lisa hade en egen stol med sig, som jag ville prova..



Lisa





Trevlig helg Allihopa!

I morgon ska jag till Leklandet och träffa alla mina Bvc-kompisar! Det ser vi fram emot :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0