Leklandet


Igår förmiddag åkte vi in till mitt favorit-ställe, Leklandet. Där träffade jag alla mina bvc-kompisar, alla utom Cornelia som tyvärr var sjuk.
Vi sprang alla mest åt olika håll, men roligt var det.
Jag tryckte i mig en korv och lite dricka, sen fullt ös igen. Nu har jag blivit så stor så nu springer jag helt själv där inne. En viktig sak vet jag i alla fall och det är att det röda ruschkanan är "lissalig", så den får man inte åka, bara det blå. :-)



















I morse gjorde jag och mamma "jätte-Tora" muffins, fina va?


Kommentarer
Postat av: Bella

"Dä åke dom kana"

"Å så sina bullar"

2010-01-31 @ 14:45:47
URL: http://knodden07.blogg.se/
Postat av: Farfar o Carina

Vad duktig du är som vet att du ska hålla dig till den blå rutschbanan...men vi tycker nog att den också ser lissarlig ut..Vi blir lite sugna på mammas o dina fina muffins som ni bakat ;)

kram från oss vi ses snart igen

oj förresten, vi glömde ju säga att bilen är ju JÄTTEFIN

2010-02-07 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0