Alla hjärtans dag, snöskottning och kompisbesök.


Hej Allihopa.

I helgen var det alla hjärtans dag. På morgonen smög jag och Pappa upp, klädde på oss och körde ner till stan och köpte blommor, choklad och semlor. När vi kom hem väckte vi mamma, då blev hon glad!









Jag skulle vara snäll och duka inne i vardagsrummet, brickan med ljus va ganska tung..... Men jag skulle ju duka!



Mormor kom förbi med ett jättefint armband till mig, så nu har jag likadant som Pappa. Tack Snälla mormor!





Traktorn var utanför oss, då måste ju jag såklart hjälpa till..





Igår kom min kompis Jack till mig och hälsade på. Vi fick också träffa hans lillebror Charlie för första gången. Jag ville pussa och hålla honom hela tiden, jag sa till Pappa att han skulle köpa en sån till mig!













Förra veckan åt vi också semlor hemma!







Bad-time!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack!! :) Fast risken e väl att bebis vill stanna i magen ett tag till så syns kanske på gympan på måndag om jag orkar ta mig dit! ;) Ha en trevlig lördag!

2010-02-20 @ 19:04:02
URL: http://sandratrofast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0