LUCIA & Pepparkakshus



Hej Allihopa!

Idag är det Lucia! I förmiddags var jag på dagis en stund, och tittade på dom stora barnen som sjöng för oss. Ikväll är det vår tur att gå Lucia-tåg.. Det ska bli jätte roligt! Under dagen har jag varit pepparkaks-nisse och ikväll ska jag vara tomte.. Jag vill hellst vara Klimpen, men det får jag inte för mamma! =)
Efter Lucia-tåget på dagis ska vi hem till G-mormor och lussa för henne!

Igår morse kom Bella hit en snabbis, och då hoppade jag i mina tomtekläder, visst är vi söta?





I fredags var vi på Flottiljvägen och bakade pepparkakor och pepparkakshus! Men mest åt jag degen, som mormor gjort själv, den var jätte god...







Carro bakar också..



Och Jocke dekorerar...



















Varje morgon skriver mamma eller pappa på en lapp vilket nr jag ska öppna på min paket-kalender! Det är alltid lika spännande...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0