Julen 2010


Hej på er!

Nu har jag träffat tomten! Och vet ni, han fick alla mina nappar! Så nu är jag en stor kille, och sover utan.. Jag har firat jul i flera omgångar! Lilla julafton hos Farmor, julfrukost hos Farfar och julafton hos Moster & Peter! Jag har fått så mycket fina saker, precis allt jag önskat mig!
Bland annat moppset, skridskor, lyftkran, tågbana, skidor, nya jobbakläder, filmer, en egen dator, leksaker, massor med spel och mycket mycket mer!!
Lilla Bebisen fick också julklappar, jätte söta små kläder och lite annat. =)

Tack Snälla för alla fina julklappar!
Det gick undan när tomten kom och alla paket skulle öppnas, men idag har jag gått igenom allt, och lekt hela dagen!

Julaftons morgon!

















Jag och Bella









Kommer Tomten nu?





Varsågod Tomten!









Tack Alla för mina fina julklappar!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0