Våren är här!


Våren är här! Vi är ute i flera timmar varje dag. Att cykla och spela bandy på gatan är roligast, och att fika på altanen! I onsdags hjälpte jag mamma och pappa att tvätta vår bil, och jag tvättade min cykel.. Den blev så fin! Jag är så duktig på att cykla, jag cyklade bort till grannen och fick en bulle :) Jag har charmat alla våra grannar här på gatan, kan ju bero på att jag är så söt :)

Idag har jag mamma pappa och moster varit inne i k.na och shoppat! Jag fick ett par foppa-tofflor som jag ska ha till sommaren. Fanns tyvärr bara svarta i min storlek, men det får duga :)
Snart ska vi ner till stan och köpa grill-kol, sen ska det grillas på Aklejavägen!


I morgon ska vi på kalas och då kommer Bella, det ska bli roligt!



Årets första tvätt på linan..




Trevlig helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka härliga bilder!! Vad duktig du är som både kan cykla och hjälpa mamma o pappa att tvätta bilarna!! Och det förstår jag att du charmar alla grannarna, klart en sån söt liten kille ska ha bullar! Kram på dig så länge, hoppas vi ses nästa vecka när farfar o jag är hemma, kanske kan du komma och vara hos oss en dag när mamma o pappa jobbar?

2010-04-16 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0