Valborg


God morgon!

Idag vaknade jag jätte glad. Dels fick jag sova ut, eftersom jag och mamma är lediga idag, och för att min kompis Liam kommer till mig idag!
Men eftersom jag är ledig från dagis idag, ville jag inte ha kläder på mig.
- Jag vill ha en likadan mojjonjock som du har mamma! :)


Idag är det valborg! Vi brukar åka ut till stugan och grilla, men idag flyttar min morbror Jocke till hus, så vi ska hjälpa honom att flytta. Så vi stannar nog där en stund och grillar...

Trevlig Helg!






Kommentarer
Postat av: Moster

Gullunge!

2010-04-30 @ 10:21:57
Postat av: Therése

Hej Sötnos! Lika fin som alltid.

2010-05-01 @ 09:08:59
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0