Mora Träsk


Idag när mamma kom hem från jobbet så körde pappa och hämtade min kusin Elias. Jag blev jätte glad när han kom. Vi skulle åka tillsammans på konsert i Karlshamn, för att titta på Mora Träsk.
Jätte spännande tyckte jag, det var ju ett tag sen jag såg deras dvd, men så fort jag såg dom visste jag precis vilka låta de skulle sjunga.
Jag och Elias rockade loss allra längst fram!
Vi köpte tröjor också, som vi hade på oss när de började...

På vägen hem blev det Mc donalds, vilken toppen fredag!


















Kommentarer
Postat av: Mormor

Det syns att ni har haft roligt :))

2010-04-23 @ 22:40:51
Postat av: bella

Vad bra att Ni fick biljetter. Min klantiga mamma glömde kameran när vi var och tittade :(

Visst var det roligt!!!

2010-04-24 @ 09:33:32
URL: http://knodden07.blogg.se/
Postat av: Faster Annica

Vad fina ni var och roligt hade ni med ser jag, Elias har berättat allt, att man till och med fick peta med fingrarna i näsan, hihihi....Stor kram till er och tack att han kunde följa med...

2010-04-24 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0