IKEA


Hej allihopa!

Idag vaknade jag lika glad som vanligt! När vi gjort oss klara åkte vi en tur till Ikea i Älmhult! Morbror Jocke skulle handla massa till hans nya hus han har köpt, så vi passade på att hänga med.

Vi köpte ett nytt köksbord, som jag så snällt hjälpte pappa med att få ihop när vi kom hem.
Sen ringde vi till mormor och morfar, som kom och åt tacos med oss.

Nu ska jag sova, i morgon är det dagis, längtar efter mina tjejer M och A !



Vi köpte en groda som jag har på min stol, jag vill ju också sitta skönt...


God natt!


Kommentarer
Postat av: Carina

Oj, vilka fina möbler, det blev ju perfekt!! Och där sitter du jättebra på grodan! Kram

2010-04-19 @ 13:12:02
Postat av: Therése

Klart Du ska ha en groda, Du är ju en prins! Så fint det blev med de nya köksmöblerna!

2010-04-21 @ 21:35:39
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: cajjo!

SÖTUNGE! =D

2010-04-24 @ 13:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0