G-mormor 75 år


I lördags var vi på fest, G-mormor fyllde 75 år. Vilket kalas! Vi var jätte många. Min tjej Bella var också där, vi busade hela kvällen! Vi lekte med de "stora barnen" också, Frida och Måns, det var roligt tyckte vi.. Jag fick en sparkcykel i påskpresent av mormor och morfar, så den hade jag också med mig..
Våra släktingar från Stockholm kom också, Snälla Annika klippte mig så fin innan kalaset, Tack snälla du.

Jag och Bella fick såklart jätte många påskägg också, Tack allihopa!

På morgonen kom påskharen till oss. Jag hann inte se honom, men han lämnade ett ägg och en prestent till mig. Snälla gudmor kom också en runda på morgonen med en present, en skatebordramp och en mini-skatebord, tack!

Fika på vår altan innan kalaset..





Annika klipper mig inför kalaset



Vi har samlats för att sjunga för G-mormor..



G-mormor



Jag och Bella får massor med påskägg!









Julia och Tina









Mamma och alla kusiner hade gjort en låt till gamlamormor och de sjöng för henne, och ett fint halsband fick hon också där det stod Mormor, Farmor och G-mormor på..















Frammåt kvällen blev det lekar...





Mammas morbror Stefan och Magnus sjöng för oss...



Annika och Lasse



Josse och Peter



Matthias



Sista dansen...



Eller inte...









Hoppas ni alla haft en Glad Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0