Gott o blandat


Här kommer lite blandade bilder från en vecka tillbaka...

Mormors dagis Solvändan, där mamma också jobbar ibland firade 20 år förra veckan.. Jag mamma o Moster gick förbi och fikade på tårta.
En clown kom förbi på en cykel, hon va rolig...





Jag fick en tatuering också på kinden..



Jag och mamma åkte förbi Ylva för att titta på grävmarskinen som skulle lämna sten och sand.. Jag hjälpte såklart till med o städa efter den...





Vi studerar grävmarskinen..



När Pappa kom hem till helgen så lagade han och mamma mat. Visst har han dukat fint Pappa.. :-)



Puss på dig!



På söndags morgonen kom Elias med familj till oss med frukost..
Jag och Elias fick eget bord.





Idag har dagis varit stängt, så mamma lämnade mig tidigt i morse hemma hos Josse & Peter. När mamma slutat jobba åkte vi till F17 på "studiebesök" till Peters pappa.
Det va häftigt.....













Tack Snälla Håkan för titten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0