Ännu en härlig vecka...


Ännu en härlig vecka har gått.. Förra helgen åkte jag och mamma upp till Tingsryd en runda. Mormor o Morfar låg där med husvagnen, så där var vi över dagen.. Jätte mysigt hade vi, det syns va....











I måndags kom min Farmor till oss på besök, och faster Elona o Elias.



I tisdags åkte jag och mamma in till Karlskrona och fikade på stan, sen gick vi till lekparken..

Farmor o Jag





Tuva-Luvan



I onsdags kom Tuva till oss. Jag pysslade om henne hela dagen, en sån bebis skulle man ha hemma alltid tycker jag.. ;-)





Igår åkte vi hem till Liam och hälsade hans lillasyster välkommen till världen. Endast 8 dagar va hon lilla skruttan.. Jag och Liam hade såå kul ihop...







En blöt puss från mig..



I gårkväll hade mamma tjej-kväll med mina fastrar och farmor.. Jag fick stanna hemma men inte gjorde det något när Julia och Ylva kom och passade mig..
De sov hos mig och när jag vaknade va Pappa också hemma, vilken lycka! ! !










Nu ska vi bara njuta av helgen när Pappa är hemma. Snart ska vi göra oss i ordning för att gå bort och äta på Kina..

Trevlig Helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0