Titta mamma ja gjort...

I helgen som gick hittade jag på lite hyss, precis som Emil brukar göra.. Och mamma blev nästan lika arg som Emils pappa brukar bli...
Mamma kunde inte låta bli att ta några kort..

Jag ropade stolt på mamma för att visa vad jag gjort.....


Kan Ni gissa ?

























Kan Ni gissa vad jag gjort? Jo, duktig som jag är klättrade jag upp på skötbordet och hämtade...



Men jag blev snabbt förlåten eftersom jag hämtade dammsugaren helt själv och började städa.. Och se så fint det blev!





Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Emma Persson

Ha ha ha! Ollie gjorde likadant häromdagen fast med en burk lökpulver... Usch...

2009-10-26 @ 20:07:12
URL: http://emmamariatherese.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0