Äntligen blöjfri ! ! !


Tjena Tjena..
Nu har jag bestämmt mig för att jag är en stor kille, och slutat med mina blöjor. Jag är jätte duktig och går på pottan helt själv när jag behöver.
Hela veckan har jag varit utan blöja, och det har gått jätte bra. Till och med på dagis går jag och kissar helt själv..

Några bilder från förra veckan, då har jag dock blöja.... :-)


En morgon med Mora Träsk..



Väcka Pappa är roligt, då måste man vara tyst...


 



Moster på besök... Äter man pepparkakor måste man ha hatten på sig!





Snart slipper jag bada i denna...



Bygger "hus" med flyttkartonger..





Det varade inte så länge..




TREVLIG HELG !


Kommentarer
Postat av: Tina

Vart flyttar ni?

2009-11-21 @ 18:51:25
Postat av: Therése och Bella

Hej Memme,



ser ut som om leksakerna tar mer plats än Du jälv i badbaljan! Ska väl bli skönt att få ett riktigt badkar? Idag ska vi var alite kyrkliga och gå på Gudstjänst. Inte för för det biblkiska dock, utan för att lysna på Gospelkören som ska sjunga. Sen ska vi hem och göra pannkakor!



Puss på Dig killen!



PS. Vad Du är duktig som klarar Dig utan blöjor" DS

2009-11-22 @ 09:45:20
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0