Pappa-helg!


I torsdags när jag vaknade så va Pappa hemma hos oss. Jag kastade mig upp och kramade om honom och blev jätte glad. Efter frukosten var det dags att göra oss i ordning, och såklart skulle jag göra precis som Pappa.. Nästan i alla fall...










När vi var klara och snygga så åkte vi in till Leklandet i Karlskrona och mötte upp den bästa kusinen där, Elias. Sen va det fullt ös på oss, i flera timmar....




















I lördags gick jag och mamma ner en runda till Brunnsparken för att få träffa alla kompisarna i mamma-gruppen. Oliver blev storebror den 13 Maj till en liten Noah som man så stolt visade upp för oss.
Den andra Oliver har också blivit storebror, men de kunde tyvärr inte komma.


Jag Gustav & Oliver









Casper


 Oliver, Lillebror och Emma




Cornelia



Igår var det söndag och dags för Pappa att åka iväg och jobba igen..
Vi ses snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0