MELWIN 2 ÅR



MELWIN 2 ÅR

13 JUNI 2009


Dagen började med att jag blev väckt av mamma & pappa som sjöng för mig....







En lastbil !









Efter frukost och lek så for vi iväg ut till stugan...



Där blev det ännu mer paket...











Såhär fint blev det...



Av morbror Jocke fick jag fotbollskläder och strumpor













En cykel fick jag av G-farmor & G-farfar







Alla sjunger för mig....







Av moster Josse & Peter fick jag "Karlsson på taket" - kläder, och filmen.. Visst blev det likt? :-)








Stort TACK till allihopa som kom med jätte fina paket till mig!

Tack så jätte mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej..ja absolut bokar vi in en dag. stranden hade ju varit jätte mysigt. dom säger det ska bli fint väder nu i veckan så då kanske vi kan ta det=)=) kramiz

2009-06-21 @ 10:40:29
URL: http://hanssonfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0