Underbara dagar...


Förra helgen va Pappa hemma. Och eftersom det va barnens dag på stan så passade vi på att gå dit en sväng. Vi tittade på Pippi, åkte karusell och fick ballong.
Och när det var dags för mig att sova åkte vi ut till Senoren, och träffade Elias. Där ute var det senoren-dagen, så där fanns massor med skoj att göra. Bland annat rida på hästar. Det var jätte kul tyckte jag. Elias fegade lite i början, men eftersom jag red på den största hästen, så fick ju han också göra det...























Tidigt i morse kom Elias till oss igen. Hans mamma och pappa skulle jobba. Vi har busat och lekt hela dagen. Vi började med att äta frukost...







Och sen en massa bus, såklart!





Till lunch kom Moster Josse...



Sen blev det vila magen, tillsammans med Emil....



Några bilder från Tosia, den tuffa tröjan jag fick av Morbror Jocke..





Denna veckan har jag och mamma varit på Öland och hälsat på mormor och morfar i husvagnen. Tyvärr tog mamma aldrig några kort, men här kommer ett i alla fall på vägen dit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0