Tosia Bonnadagen!



Vilken mysig helg vi har haft.. I fredags kom det karuseller och knallar till stan, vilket var spännande för jag kunde stå i fönstret i mitt rum och titta ut. Det blev dock inga åk i fredags, då vi bara gick och tittade. Jag fick en jätte tuff "raggabil"-tröja av morbror,såklart!.. Och givetvis blev det en Pippi-tjöja också...







På lördags morgonen kom Ylva upp till oss, då följde jag med henne ut på stan och åkte karuseller. Och när vi åkt färdigt kom mormor och morfar, då blev det ännu mer karuseller att åka..
Josse och Peter kom in en runda till oss också, de hade köpt tatueringar till mig, så jag valde att ha en kossa på armen.
På kvällen hade vi gäster hemma, sen gick vi ut på stan.. Jag somnade gott i vagnen och sov hela natten!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0