Lek med Liam och fika m Jennie


Igår kom Liam och hans mamma Elin hem till oss. Det är alltid lika kul när det kommer kompisar till mig. Vi lekte på rummet, sen blev det fika.... Våra mammor har bestämmt att vi ska åka till Kaskad och bada nu snart, både jag och Liam älskar att bada så det passar ju bra.
Och i dag kom mammas kompis Jennie på besök, de har inte träffats på jätte länge så detta var allra första gången hon träffade mig. Hon hade jätte fina kläder med sig som jag fick! Tusen tack Jennie........
När Jennie åkt hem blev det puffen och kolla på Pippi.. Jag är helt tokig i Pippi, jag tittar på henne varje  dag nu.. Mamma är också tokig på Pippi, men det är bara för att jag vill titta på henne hela tiden.
Idag när vi kom hem till mormor hade hon köpt en Pippi-docka till mig! Åh, vad glad jag blev....
Mamma lägger också ut en bild på nallen Toby som jag nattat i min säng idag, han fick låna både min tutte och mina bollar.....
Lite bilder från igår och idag.....






 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0