En helg med kusinen


Hej.

Igår kväll kom min kusin Elias, Faster och Fikak hem till oss. Mamma hade gjort räkmackor som vi åt, det var gott! Elias och jag lekte och busade hela kvällen, och när vi blev trötta la vi oss i sovrummet och tittade på den berömda Pippi. De andra tittade på melodifestivalen, men det ville inte vi....
Efter massa godis och saft somnade vi gott!
I morse vaknade jag som vanligt jätte tidigt, så jag sprang ut och väckte Elias. Efter frukosten badade vi, det var lite trångt med det gick bra i alla fall...
I eftermiddag kom Gudmor Ylva, Julia, Frida & Daniel hem till oss. Ylva och Julia åker ju till Thailand till Tim på tisdag så vi träffas inte på ett par veckor nu.. Då blev det mer fika såklart!

Lite bilder från helgen!


















Slocknat i puffen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu Johanna!! Vilken stor kille du har!!

Och Tobbe, vad skäggig du är! ^^ haha.!

Vi ses om två veckor, då ska vi busa Melwin!!

Puss&kram

2009-02-09 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0