Bilder från veckan som gått...


Idag kom Morbror Jocke upp till oss en runda med bullar.... Mums!






I lördags på Alla Hjärtans Dag smög Pappa och jag upp tidigt och gick ut och köpte blommor, sen ringde jag på dörren och väckte mamma, Åh vad glad hon blev......



I söndags var Elias hos mig hela dagen! Några bilder från lekplatsen...






I fredags blev jag 20 månader!
Om man sitter på tutan på motorcyklen låter det hela tiden, det är kul...






Förra veckan var vi och fikade på bullar hemma hos Nova & Robin. Liam och hans mamma var också där..







Nyvaken hos Moster...



Jag har börjat sitta på pottan också, mamma och pappa tycker jag är såå duktig!





Det häftigaste av allt.. Jag har fått åka fram i Jockes bil!!!!!!!!!!



Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0