Stockholms besök!

Förra helgen hade vi besök av mammas släktingar från Stockholm. De kom hem till oss och tittade hur vi bor. Det tyckte jag va jätte skoj! Jag fick presenter också, leksaks groda och kläder.
Dagen efter träffades vi alla i Kallinge. Här kommer lite bilder....










Mamma fick en "mini-plattång", hon har alltid skojat om att jag ska få en sån liten till mina lockar..



Timmy, Tina och mamma



Hemma hos Moster och Peter



Moster och jag kelar med Ozzy



Finklädd och uppställd inför middagen







Mamma, jag, Majsan och Carola



Sassa och jag letar efter Majsan



Favoriten Julia



Kusinerna, Mormor & Annika



Tina och Lasse



Timmy



Syskonen, Madde och Robin


Kommentarer
Postat av: Theresian

Oj så stora våra sysslingar har blivit!

Fina bilder.

2008-11-09 @ 17:52:13
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Bella

Så söt Du är min Älskling. Jag saknar Dig jättemycket och frågar efter Dig varje dag.

Puss!!!

2008-11-09 @ 18:30:48
URL: http://knodden07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0