Halloween-fest på Björkehed



I går kväll var det dags för årets Halloween-fest på Björkehed.....



Påväg till festen.







I början av kvällen hade jag lite dansuppvisning....





Såhär läskig var min Pappa..







Mamma och Moster var "Systrarna Graav", men har tyvärr inget kort på dom... För de va inte visningsbara..


Peter



Morfar & Mormor, Herr och Fru Pumpa









Nettan var narkos-läkare..



Anders också..



Raine



Kerstin





Frammåt kvällen kom Ylva och hämtade mig, så att jag kunde åka hem och sova. När jag hade åkt kom kvällens höjdpunkt..

Tobben skulle egentligen vara Älg, men så blev det inte.....








Morbror Jocke



Moster, "Laxen" och Morbror



Pappa och Peter



En trött Morbror....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0