Premiär!


Idag har jag åkt pulka för första gången i mitt liv, pulkan jag fick av mamma & pappa i julklapp kom till användning nu! Jag skattade högt hela tiden. Mamma spelade in en film när man riktigt hör hur jag skrattar!
Här hemma hos mormor & morfar är det hur mycket snö som hellst...

Igår hade vi fest för mamma som fyllt år. Jätte skoj! Bella kom såklart också. Fick ett par tuffa solbrillor av henne som jag kan ha till min skinjacka. Mamma försökte få ett kort men jag ville inte ha dom på mig just då....
Ett par ljusa sommar jeans fick jag också av mammas moster, jätte tuffa till skinjackan och brillorna..
Så nu är jag och mamma lika tuffa i sommar! :-)

På tisdag fyller min pappa 20 år! Grattis i förskott Pappa!


image242

image243

image244

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en trevlig dag! 8)

2008-03-23 @ 13:56:02
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Therése

Myskillen! Så härligt med så mycket snö. Stackars bella får nog vänta till nästa vinter med sin pulka
:(
Puss på Dig!

2008-03-23 @ 13:58:01
URL: http://theresian.blogg.se
Postat av: Fanny

grattis till din pappa i förskott då ;)

vad gjorde du på påsafton ?
kika gärna in min blogg

2008-03-23 @ 13:58:03
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: carola

HALLÅ GRABBEN, vilken tur för dej att vi fick sånt här "skitväder" , annars hade du inte kunnat testa pulkan som jag vet är jättekul...ha det bra

2008-03-23 @ 14:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0