9 MÅNADER

Tjenare.
Nu har jag blivit 9 månader! Det är inte klokt vad jag växer och lär mig saker. Nu kan jag vinka, klappa händerna, vara stark, se lampan, säga mama, ställa mig själv upp i soffan & dansa....
Och en sak till kan jag! Jag kan gå med min gå-vagn! Eller ja, jag springer nästan....
I torsdags när jag blev 9 månader hade vi lite kalas hemma. Mamma tog helt underbara bilder på mig...

I morgon fyller mamma 20 år! Då ska hon och jag gå till systembolaget har vi bestämmt.. Hihi...


image231

image233

image234

image235

image236

image237

image238

image239

image240

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej min två små hjärtan!
Gud vad stor du har blivit Melwin!
Jag hoppas allt är bra med er! Jag tänker på er jätte ofta!
Jag kommer snart hem bara 3 månader kvar!
Då ska vi busa Melwin och jag är nästan säker på att du kommer kunna gå helt själv då! ;)
Ja, imorgon blir du 20 Johanna!!
Shit vad tiden går fort.. Det är lite skrämmande faktiskt...!
Tänker på er jätte ofta! Vi hörs snart!!
Puss&kram

2008-03-16 @ 19:18:26
Postat av: Therése

Stora Starka Biffen! Vad duktig Du är. Du kan ju köra Bella i vagnen eftersom hon inte kan gå ännu.
Kram
Therése

2008-03-16 @ 20:35:27
URL: http://theresian.blogg.se
Postat av: bella

Så fin Du är i håret min Prins! Vi ses på lördag!
Puss i ljumsken!

2008-03-20 @ 20:36:56
URL: http://knodden07.blogg.se
Postat av: Farfar o Carina

Hej vårt sockertroll!!
Vad fin du är i dina nya kläder....
Och så bra du går med gåvagnen...
Vi ses nästa helg, då ska vi fira pappas 20årsdag,fira mammas ordentligt i morgon o hälsa mormor o morfar. Puss lilla gubben

2008-03-21 @ 12:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0