Tosia, Pappa och foppatofflor

Tjenare,

I fredags var jag nere på stan på Tosia med mamma och moster.. Jag och mamma åkte karusell.. Det var jätte spännande tycker jag. Vi träffde gudmor där också och då fick jag ett par foppatofflor som jag ville ha.. Dom är super häftiga. Så nu har jag likadana som mamma..

I går på morgonen kom pappa och hämtade mig. Oh, vad glad jag blev över att se honom! Vi har ju inte träffats på två veckor.. Jag ville visa han allt nytt jag lärt mig.. Det senaste är att hoppa upp och ner helt själv på min bil.. Så det visade jag pappa...
På dagen gick vi på tosia med min kusin Elias. Vad han har blivit stor! Han fyller ju 3 år snart..
Jag har sovit hos pappa tills idag och vi har haft det jätte mysigt...
Han kommer hem till helgen igen så då hinner vi träffas lite, det ska bli skoj...


Idag blir jag 13 månader.. Många grattispussar till mig skriver mamma.... :-)



Jag och mamma åker karusell 11/7-08






Pappa kommer och hämtar mig...




Jag kan utan att hålla i mig...







Testar mina nya foppa..












 Likadana som mamma...



Kolla in mina tänder...
Jag 13 månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0