Mina kompisar och jag!



I torsdags hade vi mamma-barn träff hemma hos Oliver och Emma. Vi grillde korv och fikade ute i trädgården. Vi träffas varje torsdag, det tycker jag är jätte kul! Här kommer några bilder på mig och mina kompisar...
Nu på torsdag ska jag åka tåget till min tjej Bella. :-) Där hon bor är det kristianstad-dagarna så det är full fest där nu..






Min kompis Casper....




Ända tjejen, Cornelia...




Viktor...




Oliver...




C & V




Stora tjejen..




Jag går.. Både med och utan vagn...




Oliver med Caspers storebror...











Kommentarer
Postat av: Bella

Jag lääängtar till torsdag! Puss!

2008-07-06 @ 21:33:31
URL: http://knodden07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0