Min kompis Jack 1 år

Idag har jag varit på 1 års kalas hos min kompis Jack. Vi passade även på att fira mig och Elli lite, eftersom båda vi två fyllde för en månad sen..
Vi fick goda kakor och tårta... Jag hade köpt en gräsklippare till Jack, den gillde han tror jag.. Elli fick en Djur-bok, eftersom hon tycker så mycket om djur sa hennes mamma.

Pappa har varit hos oss idag vilket jag tyckte var jätte mysigt... Han kommer till helgen igen och då ses vi...

Ikväll sover vi hemma hos mormor & morfar. Mamma börjar jobba i morgon så då ska jag vara här.. Jag och mormor ska ner en runda till Maj på Bvc och väga mig.. Då ska jag visa henne att jag både kan gå och springa.. :-)


Påväg till kalaset..
(Det såg så mulet ut när vi skulle gå så jag fick både jacka och mössa på mig, men oj vad varmt det va när vi kom ut!)




 Jack 1 år




Jag och min BB-kompis Elli (2 timmar äldre än mig)







Max



Måns



Tilde pratar i telefon...






Lite blandade bilder från veckan som gått.....

I onsdags var jag och mamma på middag hos G-mormor & Gert.. Mamma hittade jätte mycket smultron, och jag åt upp allihopa!











I torsdags hade vi träff med mamma gruppen. Men det var bara jag och Gustav som kunde. Så vi och våra mammor gick till stan och fikade istället... :-)









När min nalle ska bli matad måste han ha haklapp, precis som jag....




Kolla in, nycklen ska ju vridas om innan jag kan köra...




Jag är fortfarande stark!....





Provsitter min bad-båt jag fick när jag fyllde år.. Den ska jag prova på onsdag-kväll för då ska vi på pool party!




Hej Då...


Kommentarer
Postat av: Jack

hej kompis! Va kul att du kom och firade mig! Skoj att vi va så många barn! Alltid nån å leka med ju! Hoppas du får kul hos mormor imon! Jag ska till min nästa vecka!!! Mamma hälsar till er båda! Kram Jack

2008-07-20 @ 20:30:45
Postat av: Faster annica

Hej fasters goding! gud vad söt du är, man vill ju bara äta upp dig. Hoppas att vi kommer träffas lite i helgen nu när du ska va hos pappa. Elias pratar om dig hela tiden, vi har beställt kalaset nu till leklandet, det är pappas helg så han sa att ni kommer roligt, roligt då får ni leka och stoja hur mycket ni vill... Vi ses snart.. Hälsa mamma lycka till med körkortet... // från faster Annica, Fikak och Elias

2008-07-26 @ 18:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0