1 års kalas i Brunnsparken

Hej!

Igår hade jag och alla mina kompisar 1 års kalas i Brunnsparken. Eftersom alla vi fyller 1 år nu i sommar så passade alla mammor på att ordna en fest för oss. Viktors mamma hade bakat en jätte fin tårta till oss.
Vi grillade och hade presentöppning.. Jag lyckades såklart få tag i det största paketet... Roligast av allt tror jag var att spela fotboll med Caspers storebröder!



Jag och mamma påväg till brunnsparken....




Jag och Viktor passar grillen...






När mamma tog kort på Oliver passade jag på att smita.....













Innan present öppningen ville dom att vi skulle bli fotade alla tillsammans, men det ville inte vi....



.... så jag gick ...






Kommentarer
Postat av: Therése

Så mysigt Ni ser ut att ha det! och så fin Du är i Dina Foppa-tofflor. vad var det för roligt i paketet undrar jag och Bella?

2008-07-15 @ 17:28:05
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0