Veckan som gått....

Hej!

Här kommer lite bilder från förra veckan..

image172


 

Här sitter jag nybadad & myser och tittar på när mamma gör sig i ordning....






 



Här är jag och mammas Prinsessa Ebba. Min mamma passade henne när hon var liten. Fast nu är hon en jätte stor tjej!

 




Min kompis Jack och hans mamma kom till oss på en fika. Vi har jätte skoj ihop!


Moster kom upp en runda och tittade på "Thomas o vännerna" med mig....


   

I går kväll var pappa hos oss och hälsade på. Vi mös tillsammans i soffan hela kvällen..

 
Moster & Peter var också hos oss, han är rolig den där Peter.....


Kommentarer
Postat av: Bella

Vilka fina bilder! Den sista på Dig och Din Pappa ser jättehärlig ut!
Puss & Kram

2008-01-22 @ 23:35:33
URL: http://knodden07.blogg.se
Postat av: Pappa

Mys pys med pappa är inte fel. Eller vad säger du melwin?! (L)

2008-01-24 @ 14:17:36
Postat av: Farmor

Fina e ni mina killar älskar er

2008-01-30 @ 19:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0